Referent zákaznického servisu v Bystřici nad Pernštejnem

 

JE PRO TEBE ZÁKAZNÍK NA PRVNÍM MÍSTĚ A POSTARÁŠ SE O NĚJ CO NEJLÉPE?

Neváhej a staň se součástí naší party!


Pracoviště: Bystřice nad Pernštejnem
 

V příjemném pracovním kolektivu využiješ:

  • prezentační dovednosti při jednání se stávajícími i potenciálními zákazníky,
  • komunikační zdatnost při vyřizování požadavků zákazníků napříč všemi informačními toky (telefonicky, emailem i osobně),
  • organizační schopnosti při zajišťování servisu a poradenství zákazníkům,
  • pečlivost při zpracování zakázek v interním systému, správě zákaznické databáze a reportingu,
  • týmového ducha při podpoře obchodního týmu a tvorbě nabídek.

K zajímavému finančnímu ohodnocení navíc přidáváme:

  • mimořádné odměny 2x ročně,
  • 25 dní dovolené za rok,
  • penzijní a životní připojištění,
  • příspěvek na stravování ve formě stravenkového paušálu odpovídající stravence v hodnotě 110 Kč/den,
  • bonus za odpracování plného fondu pracovní doby/měsíc,
  • zázemí perspektivní, moderní, stabilní a významné české společnosti s tradicí,
  • slušné a férové jednání, stabilitu a jistotu.

Úspěch Ti u nás zaručí, pokud:

  • máš minimálně středoškolské vzdělání, ideálně technického směru,
  • máš obchodní dovednosti a cit pro zákazníka,
  • jsi odolný, ale zároveň vstřícný a spolehlivý člověk, který dokáže situace dobře řešit,
  • body Ti dále přidá příjemné profesionální vystupování,
  • nepohrdneme znalostí anglického nebo německého jazyka, stejně jako praxí v zákaznickém servisu.

Máte zájem o tuto pozici? Kontaktujte nás

Přečetl(a) jsem si a beru na vědomí zpracování osobních údajů.