Referent zákaznického servisu
JE PRO TEBE ZÁKAZNÍK NA PRVNÍM MÍSTĚ A POSTARÁŠ SE O NĚJ CO NEJLÉPE?
Neváhej a staň se součástí naší party!
Pracoviště: Brno
Za přepážkou i ve skladu využiješ i si užiješ:
- orientační smysl při hledání zakázek ve skladu,
- dostatek zdravého pohybu při vyskladnění objednávky ze skladu i naskladnění ložisek do skladu; rozcvička bude vždy, když přijede auto s nákladem,
- zdravou nervovou soustavu/kladný vztah k situacím spojeným s vyřizování požadavků zákazníků (telefonicky, emailem i osobně),
- organizační schopnosti při zajišťování servisu a poradenství zákazníkům,
-
pečlivost a preciznost při zpracování zakázek v interním systému, správě zákaznické databáze
a reportingu, -
týmového ducha při podpoře obchodního týmu a tvorbě nabídek.
K zajímavému finančnímu ohodnocení navíc přidáváme:
- mimořádné odměny 2x ročně,
- 25 dní dovolené za rok,
- penzijní a životní připojištění,
- příspěvek na stravování ve formě stravenkového paušálu odpovídající stravence v hodnotě 110 Kč/den,
- bonus za odpracování plného fondu pracovní doby/měsíc,
- zázemí perspektivní, moderní, stabilní a významné české společnosti s tradicí,
- slušné a férové jednání, stabilitu a jistotu.
Úspěch Ti u nás zaručí, pokud:
- máš minimálně středoškolské vzdělání, ideálně technického směru,
- máš obchodní dovednosti a cit pro zákazníka,
- jsi odolný, ale zároveň vstřícný a spolehlivý člověk, který dokáže situace dobře řešit,
- body Ti dále přidá příjemné profesionální vystupování,
- nepohrdneme znalostí anglického nebo německého jazyka, stejně jako praxí v zákaznickém servisu.